Re: lug-bg: Symbol table ??? |Kernel: Symbol table has incorect version number

  • Subject: Re: lug-bg: Symbol table ??? |Kernel: Symbol table has incorect version number
  • From: danchev@xxxxxxxxx (George Danchev)
  • Date: Sun, 1 Apr 2001 21:54:12 +0300

Tova obqsneie naistina dade svetlina po vuprosa za System.map .
I az ne sum golqm privurjenik na bzlilo sled make bzImage ,  ta  ru4no si
kopiram toku sto compiliraniq bzImage  v /  ili v /boot ,  i  ostavam s
vpe4atlenie 4e toku sto polu4eniq System.map  avtomati4no ste bude  metnat v
/boot   ili   /   ,   bez da pogledna datata ili kakvoto i da bilo . Da ama
ne , eto ti i podvodniq  kamuk ......
Daje se po4udih kak pri tebe ( Kristo ) e ostanal star System.map v /boot.
Ta kato poglednah v Source Tree na kernela   datita i 4asa  na posledniq
bzImage koito sum pravil  i na System.map koito e polu4en v  procesa  na tazi
kompilaciq , vidqh 4e suvpadat  , a  System.map  ot /boot mi e star . Taka 4e
ru4no si kopirah i posledniq System.map v /boot  i v /  .  V Debian oba4e e
System.map-'kernel_version' .
Eto tova se kazwa "svetvane po vuprosa",  vupreki 4e men ne me interesuva
kakvo to4no e zakodirano v System.map , a me interesuva da e to4no tozi koito
trqbwa i da e  i da e na pravilnoto mqsto . No dosega i az sum bil s
"stalled" System.map , bez vuobste da podoziram za tova .

Merci  za "svetvaneto" po vuprosa