Re: lug-bg: Symbol table ??? |Kernel: Symbol table has incorect version number

  • Subject: Re: lug-bg: Symbol table ??? |Kernel: Symbol table has incorect version number
  • From: whitefang@xxxxxx ( )
  • Date: Mon, 02 Apr 2001 02:30:16 +0300

On Sun, 1 Apr 2001 11:04:41 +0300
 Viktor Vasilev <shr1k3@xxxxxx> wrote:
> zdrasti
> vypreki 4e nqmash System.map v / i /boot, klogd tyrsi i
> /usr/src/linux/System.map i qvno ot tam zarejda tablicata sys kernel
> simvolite.
kakto biah pisal i tam niama takova file.
 http://www.dirac.org/p/linux/systemmap.html pishe
> interesni
> neshta.
>
> uspeh

Tova naistina hvyrli dostaty4no svetlina po vyprosa.
Izglejadahse mi absolutno alogi4no tvyrdenieto ,4e kernel-a resolv-va
symbols po niakakyv vynshen file. Ta posledno za da ne ostne tova
pogreshno
vpe4atlenie. Nito kernel-a, kmodd,kerneld,modprobe, ili insmod ne
resolv-vat
symbols po tozi file. Simvolite sa tam kydeto im e miastoto.
Export-natiti sa v secciata "exports" na obektnite moduli. Importnatite
sa
v secciata "imports".
I kakto pishe v tova faq , System.map se izpolzva izklu4itelno za
obratnia
resolv-ing address-> ime na obekt.
Drugia variant koito se poso4va - izpolzvaneto na System.map ot daemon-i
mi izglejda dosta grubo i nedodialano reshenie. No predpolagam
4e za niakoi ot tezi programi naistina e nevyzmojno izpolzvaneto na drug
mehanizym za polu4avane na vhodna to4ka na fukcia na iadroto.

Free mail from www.dir.bg!