RE: lug-bg: Zadachka - zakachka

  • Subject: RE: lug-bg: Zadachka - zakachka
  • From: g0g0@xxxxxxxx (George Akabaliev)
  • Date: Tue, 3 Apr 2001 02:06:57 -0400 (EDT)

------Original Message------
From: "GeekBG" <geekbg@xxxxxxxxxx>
Sent: April 2, 2001 8:44:34 PM GMT

Imam naeta linia i ISDN vrazka v ofisa. Iskam kogato e natovarena naetata
linia da pusna trafika ot lokalnata mreza prez ISDN -a. Dvete linii sa na
dva razlichni sarvara.
Probwal li si slednoto naj-prosto neshto deto mi idwa naum:
(ako LAN-a ti e s WIN mashini)
1. Dokolkoto si spomniam, w TCP nastrojkata ma WIN move da se dobawat
niakolko gateway. Slovi si twojte dwata.
2. Zapushi im i-net dostypa prez Linux-a (naprimer s ipchains)
3. Wizh dali shte trygne rabotata prez drugia (win2000) gateway.
(na Linux komp w LAN-a maj triabwa da se smenia default route. Sega ne mi se
misli kak da se naprawi prozra4no).
Ako stawa, obadi se da znam i az.

Gogo

FREE Personalized Email at Mail.com