Re: lug-bg: Blagodaria :-) |Kernel: Symbol table has incorect version number

  • Subject: Re: lug-bg: Blagodaria :-) |Kernel: Symbol table has incorect version number
  • From: kristo_komsalov@xxxxxxxxxxx (Kristo)
  • Date: Tue, 3 Apr 2001 11:49:09 +0300

> za System.map, ne znaq zashto tolkova kernela ti q tyrsi. v4era pro4etah
> 4e i bez System.map vsi4ko e OK. ti kak kaza 4e si otkril 4e kernela go
> tyrsi? s nqkakvi debug opcii? kak stava tova?

Znaci taka zwuci mnogu grymko, nisto osobenno
Redakcia na /etc/syslog.conf.

Prilagam ti samo po znacimite redowe ot moia dosta redaktiran.

*.=info;*.=notice      /usr/adm/messages
*.=info;*.=notice;mail.!=info;auth.!=info;daemon.!=info;\
mail.!=notice;auth.!=notice;daemon.!=notice   /usr/adm/messages.all_boot
*.=debug       /usr/adm/debug
mail.=info;mail.=notice      /usr/adm/messages.mail
auth.=info;auth.=notice      /usr/adm/messages.auth
daemon.=info;daemon.=notice     /usr/adm/messages.daemon

No waznata e tazi:
*.warn      /usr/adm/syslog
*.err      /usr/adm/syslog

Stawa duma za *.warn w syslog
Tyrsi posle w syslog
A izcisti si log failowete ce towa ste blywne tolkow messages
ce ste e trudno da se orientiras ako ne gi cistis reguliarno.
Pyrwata razbiwka napreawih stoto masinata e dosta natowarena
sys sums demoni servizi i potrebiteli ta da mi e po pregledno.

Sled proba go remarkwai towa *.warn ce nema da mu tribwa mnogo
wreme da ti glytne diska.
Uz ima sistema za kontrol na razmera na log failowete
ama nesto ne raboti i az se ne stigam do tam da ia sritam.

A po otnosenie na wyprosa ce wece kernelite ne tyrsat System.map
to pone w sorsa na 2.2.18 si se tyrsi za 4xxx ne znam.
A deistwitelno sydyrzanieto mu e interesno samo za tesen
kryg programisti, no wsicki ostanali wsepak triabwa da go
imame w predwid i osobenno pri ugrade na kernela
da se proweriawa dali korektnia otiwa na korektnoto miasto.
Dosta demoni mai go tyrsiat i deistwitelno ot sobstwen opit
nekorektnostta mu predizwikwa mnogo stranni stranicni efekti.
Poslednoto nesto deto ste se setite pri problem e da prowerite e towa.

Pozdrawi Kristo