Re: lug-bg: Is Slackware dead?

  • Subject: Re: lug-bg: Is Slackware dead?
  • From: admin@xxxxxxxxxxxxxxx (Ivan Dimitrov)
  • Date: Wed, 18 Apr 2001 13:20:55 +0300 (EEST)

taq kirilica ne q cheta, no NQMA TAKOVA NESHTO. ot 2 dena sledq blisko
neshtata, govorix sas nqkoi ot developerite, slackware nqma da izchezne.
nachi istoriata e slednata. BSDi prodavat slackware i freebsd na Wind
River i BSDi se prekrustvat na iXsys-neshto si i pochvat da pravqt samo
hardware. Wind River puk smqtat da se zanimavat samo sas FreeBSD kato
celta im e da napravqt BSD-to po-moshtno ot Linux-a. Zatova te nqmat
smetka da durjat slackware i uvolnqvat 4rimata developeri, mejdu koito e i
Patrick Volkerding. Patrick reshava da si osnove svoq kompaniq koqto da se
zanimava izcqlo sas rabotata po slackware -> zapis na cd-ta, prashtane po
userite, development, problema e che v momenta "I'm broke". Savsem skoro
se ochakva puskaneto na Slackware 7.2 takache kompaniata nqma da izchezne.
ostanalite 3ma developeri vse oshte sa v ekipa i si vurshat normalno
zaduljeniqta, no prosto ne ima se plashta za rabotata. Osven tova si
tursqt i rabota. E moga da kaja samo, ako nqkoi v bulgaria moje da si go
pozvoli i nqma nishto protiv da otdeli $25 za da zakupi distribuciata,
tova shte pomogne mnogo. kakto se kaza v slashdot, Slackware ima mnogo
loqlni useri koito nqma da pozvolqt development-a da spre. Slackware e na
scenata ot 8 godini veche.

*         root of all evil        *
*      the last one on earth      *
* take a minute to think about it *