Re: lug-bg: Is Slackware dead?

  • Subject: Re: lug-bg: Is Slackware dead?
  • From: stoev@xxxxxxxxxxxxxxxxx (Julian Stoev)
  • Date: Wed, 18 Apr 2001 19:59:59 +0900

È ïî-äîáðå çà Slackware, àêî ïèòàòå ìåí (àç ñúì ôåí íà Äåáèàí). Èìàì
óñåùàíåòî, ÷å Wind River å êîìïàíèÿ, êîÿòî ìíîãî ñêîðî ùå èìà ìíîãî
ñåðèîçíè ïðîáëåìè. Êîíêóðåíöèÿòà å æåñòîêà è ìàêàð òå äà èìàò ìíîãî
ïðèëè÷åí äÿë â ìîìåíòà, ìíîãî âåðîÿòíî å ñúâñåì ñêîðî äà ñå îçúáÿò. Íà
òÿõíèÿ êëîí ñà lynx-OS, QNX è âñè÷êèòå real-time ëèíóêñè, êàòî ñúì
÷óâàë, ÷å ïðîäóêòà íà Wind River íå å POSIX è òðóäíî ùå ñòàíå. Äðóã
æåñòîê êîíêóðåíò çà òÿõ å RTOS íà Ñèãíóñ (ñåãà ÐåäÕàò).
Ïî-äîáðå îò ñåãà Slackware äà ñå îòäåëÿò, îòêîëêîòî ñëåä ãîäèíà èëè
ìàêñ. äâå  äà ñà â ïîòúâàùèÿ êîðàá.

--JS

--

"Software is like sex- the best is for free"
    -Linus Torvalds