-to whom it may concern- Re: lug-bg: Is Slackware dead?

  • Subject: -to whom it may concern- Re: lug-bg: Is Slackware dead?
  • From: NTrupcheff@xxxxxxxxx (Nickola Trupcheff)
  • Date: Thu, 19 Apr 2001 11:05:11 +0300

Zdravejte,
Opredeleno ima problem s tozi mailing list, njakoj pisma se poluchavat po njakolko pyti, naprimer tova po-dolu. Razbira se ne izkljuchvam i vyzmojnostta da e prateno njakolko pyti, vypreki che ne mi se vjarva.
Kato sme ( ste ? ) lug-bg i ako shte se zanimavame s linux smjatam che pyrvoto nesho e da se pravjat neshtata taka, che da _rabotjat_ i naj-veche pod linux.
Molja _naistina_ da obyrnete vnimanie na tova, ili ako syshtestvuva problem, dajte da go reshim ;) nali zatova sme tuka.

--
Nickola Trupcheff
System Administrator

<HR>
<UL>
<LI>application/pgp-keys \\\\\\\\\ \\\\: stored
</UL>

<HR>
<UL>
<LI>application/pgp-signature \\\\\\\\\ \\\\: stored
</UL>