Re: lug-bg: Is Slackware dead?

  • Subject: Re: lug-bg: Is Slackware dead?
  • From: stoev@xxxxxxxxxxxxxxxxx (Julian Stoev)
  • Date: Thu, 19 Apr 2001 17:39:03 +0900

On Thu, Apr 19, 2001 at 10:26:03AM +0300, Alexander Popov wrote:
|I stowa ne sym syglasen :)))
|
|1. smeswash RTOS-ite s nornalnite OS
|2. w momenta bezplatnite RTOS sistemi imat platen
|support - a tam cenite sa KOLOSALNI :( . Pri
|platenite ima ili bezplaten ili na po niska cena
|support.
|
|taka che ne e mnogo qsno koe e free :)))
|wizhte primerno cenite za support na BlueCat Linux
|ili na HardHat ili na Lineo...

Òàêà ñè å. Îáà÷å íàëè÷èåòî íà åäíà áåçïëàòíà ñèñòåìà ñ äîñòúïåí êîä
èìà ñâîéñòâîòî äà ñíèæàâà öåíàòà íà support â áúäåùå. Ôàêòúò, ÷å
ïîâå÷å õîðà ìîãàò äà ïðî÷åòàò çà êàêâî òî÷íî èäå ðå÷ å ìíîãî âàæåí çà
òîâà. Òî÷íî òîâà å ïðè÷èíàòà çà ïî-äîñòúïíèÿ òàêúâ çà "íîðìàëíèòå" OS.
a êàêâî å áèëî ñúñòîÿíèåòî ïðåäè 3-4 è ïîâå÷å ãîäèíè? ;-)

RTOS îïðåäåëíî ñè èìàò ñâîÿòà ñïåöèôèêà è ñà äîñòà ïî-áàøêà îò
îñòàíàëèòå. Òîâà âàæè îáùî âçåòî è çà äðóãè îáëàñòè, êàòî íàïðèìåð
ñïåöèàëèçèðàíèÿ ìàòåìàòè÷åñêè ñîôòóåð. Òîâà ñà îáëàñòè â êîèòî ñå èñêà
ìàëêî ïîâå÷å îò ïèñàíå íà C êîä áåç ãðåøêè. Íî ïðèíöèïèòå ñà åäíè è
ñúùè. Êîãàòî ñàìî òè ìîæåø äà âèäèø ñâîÿ êîä, åñòåñòâåíî å äà ìîæåø äà
îäåðåø êîæàòà íà êëèåíòà. Êîãàòî îáà÷å âñåêè ìîæå äà ãî âèäè, âêë. è
íÿêîé êîéòî íå å â òâîÿòà ôèðìà, íî ðàçáèðà íåùàòà ïðèíöèïíî è
èçäúëáîêî, òîãàâà òâîÿò êëèåíò ìîæå äà èäå ïðè òàêúâ ÷îâåê çà support.
Å, òîâà ùå ñè íîñè ðèñêîâåòå çà íåãî, íî ïîíå òîé èìà èçáîð. È òîçè
èçáîð ùå ñå ðàçøèðÿâà íåèçáåæíî.

--JS

-- --> Translated message begin  <-- --

Taka si e. Obache nalichieto na edna bezplatna sistema s dostupen kod
ima svoistvoto da snijava cenata na support v budeshte. Faktut, che
poveche hora mogat da prochetat za kakvo tochno ide rech e mnogo vajen za
tova. Tochno tova e prichinata za po-dostupniia takuv za "normalnite" OS.
a kakvo e bilo sustoianieto predi 3-4 i poveche godini? ;-)

RTOS opredelno si imat svoiata specifika i sa dosta po-bashka ot
ostanalite. Tova vaji obshto vzeto i za drugi oblasti, kato naprimer
specializiraniia matematicheski softuer. Tova sa oblasti v koito se iska
malko poveche ot pisane na C kod bez greshki. No principite sa edni i
sushti. Kogato samo ti mojesh da vidish svoia kod, estestveno e da mojesh da
oderesh kojata na klienta. Kogato obache vseki moje da go vidi, vkl. i
niakoi koito ne e v tvoiata firma, no razbira neshtata principno i
izdulboko, togava tvoiat klient moje da ide pri takuv chovek za support.
E, tova shte si nosi riskovete za nego, no pone toi ima izbor. I tozi
izbor shte se razshiriava neizbejno.

--JS

-- --> End of translated message <-- --