Re: lug-bg: MB and CPU for linux

  • Subject: Re: lug-bg: MB and CPU for linux
  • From: sn@xxxxxxxxxxxxxx (Svetoslav Nikolov)
  • Date: Fri, 20 Apr 2001 10:47:51 +0200

Az sam si izteglil RPM-ite ot nVidia, koito sa predvaritelno
konfigurirani.

(1) Az sam s GeForce2  GTS

(2) Imam Mandrake 7.2. Pochti ne sam go pipal (t.e. pochti nishto ne e
upgrade-nato). Smenila sam XFree-to i sam slojil XFree 4.0.3

(3) Mesa-ta mi beshe instalirana po default (triabva mi GLUT, poneje mi
varvi i za Windows.)

(4)  Instaliral sam slednite 2 paketa:
      NVIDIA_GLX-0.9-769.i386.rpm
      NVIDIA_kernel-0.9-769.mdk72.i386.rpm

(5) Dobavil sam sledniat red v /etc/X11/XF86Config
Section "Device"
    Identifier  "GeForce2"
    Driver      "nvidia"
EndSection