Re: lug-bg: MB and CPU for linux

  • Subject: Re: lug-bg: MB and CPU for linux
  • From: danchev@xxxxxxxxx (George Danchev)
  • Date: Fri, 20 Apr 2001 16:35:50 +0300

Merci za info-to ,
sustoto sum napravil i az (s Debian) , samo 4e si izteglih source-ovete i gi
compile pri men ( naloji se malko edit na Makefile-tata ). NVIDIA_GLX go
zarejdam kato modul na X-sa ,   a NVIDIA_kernel kato kernel module , load-vat
 se OK . Oba4e glxinfo reve 4e nqma RENDER-ing ..... i naistina applications
koito iskat zaduljitelno rendering ne moga da gi startiram (kato Blender
naprimer) . Pak ste se ogledam , qvno problema si e v men .