lug-bg: - OFFTOPIC _ VAX/VMS

  • Subject: lug-bg: - OFFTOPIC _ VAX/VMS
  • From: moni@xxxxxxxx (Simeon Vlahov)
  • Date: Sat, 26 May 2001 15:57:13 -0700

Hello Luben,

Monday, May 21, 2001, 4:14:54 AM, you wrote:

Luben> On Mon, May 21, 2001 at 12:45:28PM +0200, Svetoslav Nikolov wrote:
> [...]
Luben> i IBM-i i IBM-i ...

Luben> da zhalko e che ot edna strana s razviti visoki technologii vse poveche se
Luben> prevryshtame v argarna provincia

Luben> luben

Iskam da pusna edin gnusen offtopic tuka ... pritezhavam MicroVAX na
DEC, no se chudia niakoj dali mozhe da mi nameri lenta (TAPE) s
starichyk VMS na neia za da si go instaliram :) predvaritelno
blagodaria

P.S. Ne me bijte - i DG/UX unix bih si instaliral no niama otkyde da
se nameri!
:))
moni
p.s. chudoto se nuzhdae ot hardware-ist za nastrojka

--
... You can never make something idiot proof because the idiots are so clever!