Re[2]: lug-bg: - OFFTOPIC _ VAX/VMS

  • Subject: Re[2]: lug-bg: - OFFTOPIC _ VAX/VMS
  • From: moni@xxxxxxxx (Simeon Vlahov)
  • Date: Sun, 27 May 2001 00:14:44 -0700

Hello Vladimir,

Saturday, May 26, 2001, 12:02:04 PM, you wrote:

Vladimir> Hash: SHA1

Vladimir> On Sat, 26 May 2001, George Danchev wrote:

> [...]
Vladimir> Õè, õè, àìà òè äà íå ñè ïîìèñëè, ÷å âúïðîñíàòà ìàøèíà å íÿêàêâî ïîñëåäíî
Vladimir> ÷óäî íà òåõíèêàòà? Ñòàâà âúðïîñ çà åäíî àíòè÷íî "ìèêðî" äåòî å ìàé ïîíå íà
Vladimir> 15 ãîäèíè ;-)))
Eto edin chovek kojto me razbira - na mashinata pishe gordo "1986"
:)))
inache ima celi 64 Mbit ram (na 4 platki po 16 mb)

Vladimir> Õèõè, ïîìèñëè ìàëêî, äîðè è âúïðîñíèÿ VAX äà ìîæå äà ñå ñâúðæå íÿêàê ñè
Vladimir> õàðäóåðíî êúì èíòåðíåò (êîåòî ìíîîîãî ìå ñúìíÿâà ;-) êàê ùå ñå ñâúðæåø
Vladimir> ïîñëå êúì ftp àêî âúîáùå íÿìàø íèòî ãðàì OS íà ñèñòåìàòà ;-))
Vladimir> Òàêà ÷å ñàìî ñ ëåíòà. Äàíî âñå íÿêúäå äà ñå íàìèðàò òàêèâà ñòàðè ëåíòè ;-)

Na tova se nadiavam - osven tova DEC otkakto gi kupiha ot Compaq
mislia che zariazaha VMS-a i za nego ne se iskat licenzi/da se kupuva
/da se goniat dosegashnite porybiteli/potrebiteli

Vladimir> - --
Vladimir> Email vd@xxxxxxxxx                      Montefiore House
Vladimir> Web www.valan.net                       Wessex Lane
Vladimir> Tel +44/870/3573986                     Southampton SO18 2NU
Vladimir>                                         England, UK

Vladimir> PGP  1024D/959FC3BC 2001-02-12 Vladimir Dzhuvinov <vd@xxxxxxxxx>
Vladimir>      Key fingerprint = CB20 FC83 775C C34E 49D5  0F71 BAE5 7C38 959F C3BC
Vladimir>      Download public PGP key from http://www.valan.net/vdzhuvinov.asc

Vladimir> A mail-list of Linux Users Group - Bulgaria (bulgarian linuxers)
Vladimir> http://www.linux-bulgaria.org/ Hosted by Internet Group Ltd. - Stara Zagora

--
... You can never make something idiot proof because the idiots are so clever!
--
Best regards,
 Simeon                            mailto:moni@xxxxxxxx