Re: lug-bg: - OFFTOPIC _ VAX/VMS

  • Subject: Re: lug-bg: - OFFTOPIC _ VAX/VMS
  • From: danchev@xxxxxxxxx (George Danchev)
  • Date: Sat, 26 May 2001 23:48:30 +0300

On Saturday 26 May 2001 22:02, you wrote:

> Õè, õè, àìà òè äà íå ñè ïîìèñëè, ÷å âúïðîñíàòà ìàøèíà å íÿêàêâî ïîñëåäíî
> ÷óäî íà òåõíèêàòà? Ñòàâà âúðïîñ çà åäíî àíòè÷íî "ìèêðî" äåòî å ìàé ïîíå íà
> 15 ãîäèíè ;-)))

> Õèõè, ïîìèñëè ìàëêî, äîðè è âúïðîñíèÿ VAX äà ìîæå äà ñå ñâúðæå íÿêàê ñè
> õàðäóåðíî êúì èíòåðíåò (êîåòî ìíîîîãî ìå ñúìíÿâà ;-) êàê ùå ñå ñâúðæåø

Oooo moje moje , poddurja i modemi i lancarti ...  :)))

> ïîñëå êúì ftp àêî âúîáùå íÿìàø íèòî ãðàì OS íà ñèñòåìàòà ;-))
> Òàêà ÷å ñàìî ñ ëåíòà. Äàíî âñå íÿêúäå äà ñå íàìèðàò òàêèâà ñòàðè ëåíòè ;-)

E ako VAX-a moje da boot-ne OSa ot druga mashina v LANa , zasto ne .

No ima opiti za port-vane na Linux i NetBSD vurhu  VAX , ama neznam v kakuv
stadii na razvitie sa ,puk ima i port na Linux za ENIAC
http://linux-vax.sourceforge.net/

ftp://ftp.netbsd.org/pub/NetBSD/arch/vax
ftp://ftp.luth.se/pub/NetBSD/arch/vax
ftp://ftp.bitcon.no/pub/NetBSD/arch/vax
ftp://ftp.cslab.vt.edu/pub/NetBSD/arch/vax
ftp://gatekeeper.dec.com/pub/BSD/NetBSD/arch/vax
ftp://ftp.ibp.fr/pub/NetBSD/arch/vax

Koi microVAX ot vsi4kite e 3100 , 3800 ???
Edin burz search s lubimata tursa4ka , ste ti izplue dosta info po vuprosa ...