Re: lug-bg: - OFFTOPIC _ VAX/VMS

  • Subject: Re: lug-bg: - OFFTOPIC _ VAX/VMS
  • From: danchev@xxxxxxxxx (George Danchev)
  • Date: Sun, 27 May 2001 10:37:49 +0300

On Saturday 26 May 2001 22:02, you wrote:

> Õè, õè, àìà òè äà íå ñè ïîìèñëè, ÷å âúïðîñíàòà ìàøèíà å íÿêàêâî ïîñëåäíî
> ÷óäî íà òåõíèêàòà? Ñòàâà âúðïîñ çà åäíî àíòè÷íî "ìèêðî" äåòî å ìàé ïîíå íà
> 15 ãîäèíè ;-)))

> Õèõè, ïîìèñëè ìàëêî, äîðè è âúïðîñíèÿ VAX äà ìîæå äà ñå ñâúðæå íÿêàê ñè
> õàðäóåðíî êúì èíòåðíåò (êîåòî ìíîîîãî ìå ñúìíÿâà ;-) êàê ùå ñå ñâúðæåø
> ïîñëå êúì ftp àêî âúîáùå íÿìàø íèòî ãðàì OS íà ñèñòåìàòà ;-))
> Òàêà ÷å ñàìî ñ ëåíòà. Äàíî âñå íÿêúäå äà ñå íàìèðàò òàêèâà ñòàðè ëåíòè ;-)

Razbira se imah predvid netboot !!!
A poneje mi stana interesno se poza4etoh v dokumenta
 http://world.std.com/~bdc/projects/vaxen/VAX-netboot-HOWTO.html
kudeto e opisano motamo , i mai nai-inteligentnoto i painless reshenie e s
Netbsd koeto microVAX ste boot-va ot BootServer v LANa , kato za takuv moje
da se polzwat reshenie s Linux , *BSD (koito mejdu drugoto da pravqt i tova )
... Daje nqma nujda da se inststalira nisto na VAX , moje i da e diskless  -
puk ako iska i ste si mount-ira localniq disk , no puk trqbwa da ima lance
ethernet card pone ... Dano ima  LAN 4oweka okolo sebe si i da ima takava
lance karta , ili puk eventualno ako moje dase dobavi takava na microVAX-a .