Re: lug-bg: - OFFTOPIC _ VAX/VMS

  • Subject: Re: lug-bg: - OFFTOPIC _ VAX/VMS
  • From: stoko@xxxxxxxxxxx (stoko@xxxxxxxxxxx)
  • Date: Mon, 28 May 2001 10:34:32 +0300

On Mon, May 28, 2001 at 10:17:11AM +0900, Julian Stoev wrote:

> Siguren sym che te chakat dosta "uvlekatelni" momenti, ako sydia po
> moite preziviavania s edin antichen SUN, no toi ne moze da stypi i na
> malkia pryst po antichnost na tvoia VAX. :)
> Gram haber si niamam ot VAX, no horata hvaliat NetBSD za tezi neshta.
> Spored men niama nachin da ne trygne i na tvaoeto chudo.
>
> http://netbsd.org/Ports/vax/
>
> Ima niakolko "micro"....
>

> --JS

Abe kato si govorim za antiki, koj mozhe da mi dade njakakwo info za edin Hewlet Packard model 712/60 ,PA-RISC arhitektura. MA
Mashinata e s HP-Unix,dazhe ima celi 64MB RAM! :-) Mnogo malko swedenija imam za neja,ako na njakoj mu e popadalo neshto takova
i mozhe da dade ja link,ja njakakwo info - shte sym mnogo blagodaren.
                  Blagodarja predwaritelno!						Stockton