Re: lug-bg: AutoSlack 1.7 KeepAlive script: more on fork

  • Subject: Re: lug-bg: AutoSlack 1.7 KeepAlive script: more on fork
  • From: danchev@xxxxxxxxx (George Danchev)
  • Date: Sat, 26 May 2001 20:13:30 +0300

Zdrasti ,
On Saturday 26 May 2001 17:44, you wrote:

> [...]
>
> Ste se opitam da go ilustriram s edin vesel dialog:
>
> 	Child process:  "Ouch! I've been shot! I'm dying..." *plop*
> 	Linux Kernel: *ding-dong* "Somebody has died, let's see why?"
> 	Linux Kernel examines the exit status and tells parent:
> 	*ring-ring* "Excuse me, parent, your child Nr. 1445 has died."
> 	Parent process: "Oh, my sweetie's been shot dead! Never mind,
> 			I'll just make another one."
>
> Tuk triabva da otbeleja, che ne e nujno prisystvieto na drug roditel za
> praveneto na deca. T.e. razmnojavaneto e bezpolovo, tyi da se kaje ;-Pp

merci za lekciqta , bez da iskam go razbrah . Trqbwa da si izqsnqwam oste
ponqtiq , kato system calls i t.n. Za sujalenie ne mi ostava mnogo vreme za
tova .

> Chudno mi e kak si se reshil da instalirash beta software, i to takyv,
> koito moje potencialno da ti ruinira cialata sistema ;-)

> Gledai samo da ne opletesh bibliotekite, hei!

Ami moita mashina ne e angajirana da izpulnqwa nisto seriozno , prosto home
user . Osven tova na sustata mashina imam oste 2 mom4enca s qki package
managers ( deb, freezbi) koito mogat da poemat rabotata, taka 4e moga
experimentiram s takiva software-ta  , koeto za men e udovolstvie :)))
So keepalive ;-)

> Ami ti seriozno li si vkaral rezi printf's v programata???

e da no gi poiz4istih , po-semplo po-dobre , nqma nujda ot tolkova surkazum .