Re: lug-bg: LUG-BG Linux Handbook + cyr chapter

  • Subject: Re: lug-bg: LUG-BG Linux Handbook + cyr chapter
  • From: danchev@xxxxxxxxx (George Danchev)
  • Date: Wed, 6 Jun 2001 19:20:55 +0300

On Wednesday 06 June 2001 10:11, you wrote:
> [...]
 ( àêî òðÿáâà è Íàöèîíàëèçàöèÿ :)  â Ëèíóêñ ó÷åáíèêà íà

> Ako imash vreme, napishi takava glava i mi ia prati.
>
> Az ne sam predvidil takova neshto poradi tova, 4e obstanovkata po
> tazi tema mnogo barzo se promenia. Kakto samia Anton Zinoviev ni
> obiasni na seminara (a i v mail-lista obsajdaniata sa podobni),
> kirilizaciata
> kato specifi4en problem iz4ezva ili se smaliava savsem.
>
> Moje bi e razumno da se obiasni v u4ebnika temata "localizacia" -
> koi 4asti na OS zasiaga, kak da si zadadem locale i pr.
Âñè÷êè çíàåì ÷å òàçè ãëàâà å íàïèñàíà
http://www.lml.acad.bg/~anton/linux/Bulgarization.html
Õóáàâîòî å ÷å âå÷å ñàìèòå äèñòðèáóöèè ïðåäëàãàò ñðåäñòâà çà Êèðèëèçàöèÿ,
è âå÷å íÿìà äà ñå íàëàãà äà êèðèëèçèðàìå äåëîêàëèçèðàíà ñèñòåìà .
Îòíîñíî Ëîêàëèçàöèÿòà ìîæå áè òðÿáâà äà ñå îáÿñíè ìàëêî çà LC ïðîìåíëèâèòå íà
îáêðúæåíèåòî , ùîòî âúïðîñà íå å îïèðà ñàìî äî ëèñòâàíåòî èì ñ locale è
export-âàíåòî íà æåëàíèòå îò íàñ ñòîéíîñòè . Íå ñúì êîìïåòåíòåí ïî âúïðîñà
èíà÷å ãî áèõ íàïèñàë ñ äâåòå ðúöå .
Oñòàâà äà ñå äîáàâè â ó÷åáíèêà . Ìèñëÿ ÷å ëèöåíçèÿòà íà òàçè ñòàòèÿ
ïîçâîëÿâà  òîâà :)
FAQ-a êîéòî áåøå ïîñòíàë Àíòîí Çèíîâèåâ ñúùî å îò ïîëçà äîðè è äà íå ñå
ïîääúðæà . Å èìà ãî â àðõèâà , íî ñå ïðîïóñêà è ùå ñå çàäàâàò âúïðîñè ÷èéòî
îòãîâîðè ñà òàì .
Ìèñúëòà ìè å òîçè ìàòåðèàë äà å ñúáðàí íà åäíî ìÿñòî è äà ñëóæè êàòî íà÷àëî ,
ïúê âå÷å êîíêðåòíèòå ïðîáëåìè ùå ñå ðåøàâàò â ëèñòà , òî å ÿñíî .