Re: lug-bg: Off-topic (free books)

  • Subject: Re: lug-bg: Off-topic (free books)
  • From: sn@xxxxxxxxxxxxxx (Svetoslav Nikolov)
  • Date: Fri, 8 Jun 2001 08:05:08 +0200

On June 7 2001 Liuben Karavelov wrote:

>ami az sym si mislil za podobni neshta, a i bih host-nal podoben
>project. samo ne razbrah zashto shte triabva da se prevezhda?
>ne mislia, che e tova e neobhodimo, zashtoto tezi, na koito mozhe
>da im potriabva podobna literatura vladeiat pone na nivo chetene na
>technicheski textangliiskia. A i tova e ogromno usilie - prevodyt.
>
>dori bih se pomuchil da napravia neshto, chrez koeto da mozhe mnogo>
>hora da rabotiat zaedno v syzdavaneto na takyv katalog.

On June 7 2001 Vladimir Dzhuvinov wrote

> [...]
> ÷ðåç form ãåíåðèðàí ïî template; òåçè submissions ñå
> ïîñò-âàò â ñúîòâåòíàòà ñåêöèÿ ïî òåìà
> * ïîä âñåêè äîêóìåíò ìîãàò äà ñå post-âàò êîìåíòàðè
> íà ÷èòàòåëèòå
> * äîêóìåíòà îñâåí òîâà ìîæå äà ñå ðåäàêòèðà îò àâòîðà
>
> Òðÿáâà îáà÷å ïîíå åäèí ÷îâåê äà èãðàå ðîëÿòà íà
> ðåäàêòîð, ò.å. äà ïðåãëåæäà/ðåäàêòèðà submissions,
> äà îòêðèâà íîâè òåìè/ñåêöèè àêî å íóæíî è ò.í.
> Ñúãëàñåí ëè ñè äà ñå çàåìåø ñ òîâà?
> Àç ùå ïîìàãàì ;-)
>
> Ùå ñå êîíñóëòèðàì ñ Âàëåðè, Ñëàâåé è Éîâêî, äàëè ñà
> ñúãëàñíè äà ñå âêëþ÷è òàêîâà íåùî â ñîôòóåðíàòà ñèñòåìà.

Blagodaria vi za predlojeniata. Saglasen sam che prevejdaneto e
kartovski trud. Niamah predvid da se prevejda vsichko i kato
se zamislia moje bi naistina e bezsmisleno.
A praveneto na  "submission"  forma si e neshto
mnogo neobhodimo - edin, dvama choveka ne mogat
da preroviat celia web. Az naprimer ne bih mogal
da precenia koe ot mehanikata si zaslujava da se
"post"-ne.

Ima  web-sitove kato:
http://digital.library.upenn.edu/books/
Toi ne e losh, no e dosta truden za tursene, browzvane i t.n.
Opitva se da pobere tvarde mnogo temi i ne e udoben
za razlgejdane. Nai-veche predlaga vazmojnost za
tursene, no chovek triabva da tursi po zaglavie
ili avtor, a ne naprimer po kliuchova duma.
V tozi kontekst kratkoto vavedenie (reziume)
e ot znachenie.

Dobar sait (za men) za razlgejdane e :
http://www.ieeexplore.ieee.org/

Az  sam si mislil predimno za tehnicheska i nauchna
literatura podredena po temi. I ne samo knigi - naprimer
ima edna kamara "on-line" tutorials s vizualizacia chrez Java
applets i t.n.

Az bih se nael da rabotia po redaktiraneto.  V momenta
sam vav fazata na prikliuchvane na disertaciata, no
mislia che shte nameria vreme. Pone do kraia
na Septemvri shte imam i hubava Internet vrazka.

Svetoslav

 Svetoslav Nikolov
 ?rsted*DTU
 (?rsted Plads) Build. 348,