Re: lug-bg: PPPD / kernel 2.4.5 & DVB driver compilation

  • Subject: Re: lug-bg: PPPD / kernel 2.4.5 & DVB driver compilation
  • From: milen@xxxxxxxxxx (Milen Vassilev)
  • Date: Mon, 11 Jun 2001 14:00:40 +0300

Hi,
ne e problem da se podkara DVB-to, obache naistina stava samo s Kernel 2.2.14 i
nagore... Az probvah i uspqh da go podkaram pod RedHat 7.0 s kernel 2.2.19, obache
driverite za DVB-to bqha
0.8.1 a ne s naj novite 0.9 i nagore... Shtot poslednite versii sa osrani totalno...
prosto nqkoj si e narpavil edna golqma shega... lipsvat nqkolko modula bez koito zabravi
DVB-to da trygne...Ako imash problemi pitaj.
P.S. Taka i ne mi haresa skorosta koqto se postiga pod Linux, i za tova veche sym pod
Win9x i e pushka.

 milen@xxxxxxxxxx
http://www.fashion.bg