Re: Re[2]: lug-bg: PPPD / kernel 2.4.5 & DVB driver compilation

  • Subject: Re: Re[2]: lug-bg: PPPD / kernel 2.4.5 & DVB driver compilation
  • From: danchev@xxxxxxxxx (George Danchev)
  • Date: Mon, 11 Jun 2001 14:23:37 +0300

On Monday 11 June 2001 11:54, you wrote:
> Hello George,
>
> Sunday, June 10, 2001, 11:47:19 AM, you wrote:

> George> da ima i takuv slu4ai :)))
> George> edin friend e podkaral DVB-to , no SAMO s 2.2.16 kernel , s drug
> kernel ne George> stavalo dori i 4elna stoika da napravel  . Sega
> podrobnosti neznam , prosto George> nqmam DVB pod ruka 4e da go mu4a
> A ima li shans da go pitash tvoia friend kak go e napravil, za da ne
> se mycha da otkrivam toplata voda? :) Shte sym mnogo blagodaren, makar
> i siromah, zashtoto shte mi spesti dosta lutane.

Ima shans :) . Sega ste izrovq telefonite/emails  i ste ti gi metna na li4niq
ti mail , puk vie ste se raberete koe ka stava . Ako trqbwa na mesto ste
idesh da vidish koe kak e , mqstoto e v centera na Sofia

> George>  spoko , kompilira se :))))
>
> E, uspokoih se :) Drugo e da znaesh che mozhe.

mislq 4e problema s PPP ti e v divice files , prosto tam se kusa verigata pri
tebe (ako vsi4ko drugo si napravil de )