Re: lug-bg: GCC 3.0 - a da ni e chestito

  • Subject: Re: lug-bg: GCC 3.0 - a da ni e chestito
  • From: danchev@xxxxxxxxx (George Danchev)
  • Date: Mon, 18 Jun 2001 19:40:24 +0300

On Monday 18 June 2001 21:44, you wrote:
> Ei taia novina otdavna ia chakah - GCC 3.0
> UHAAAAAAA.
> Pochvam da pisha statiika.
> Aide da ni e chestit.
> Znam che v listata ima I BSD chovecheta - mozhete li da mi kazhete dali
Ne mislq 4e ima trqbwa da ima  delenie na chovecheta na bsd i linux - stom e
free i open e dobre doshlo  :) . Po skoro ednite users sa  _Open i Free_  , i
drugite sa onezi s _Binary-tata_

> kompilatora i debagera na BSD variantite sa GNU?
> (ne se zaiazhdam, prosto pitam)

Ami da ima i gcc i gdb , razgledai  primerno
http://www.freebsd.org/ports/index.html
category LANG i DEVEL , vsustsnost  GNU ima i v drugite kategorii .
Vuobste ima li nqkoi koito da ne e polzwa GNU software?!?!?!