Re: lug-bg: GCC 3.0 - a da ni e chestito

  • Subject: Re: lug-bg: GCC 3.0 - a da ni e chestito
  • From: al_shopov@xxxxxx (Alexander Shopov)
  • Date: Mon, 18 Jun 2001 22:48:59 +0300

Hmmm,
spokoino - ne iskam da startiram licenzionna driazga.
No vse pak vaprosat e principen.
Tai kakto v GNU proekta ne mozhe da ima softuer koito da zavisi ot
non-free componenti,
taka i BSD grupite mnogo darzhat na tova tehnia softuer da ne e pod GPL.
BSD licenza e neshto na koeto te darzhat.
Sashto taka e izvestno che BSD-tata po princip sa celi OS, za razlika ot
Linux, koito e samo iadro, a cialata operacionna sistema e na praktika
Linux + GNU i t.n.
Beshe mi interesno - kogato v BSD napravih
make world
koi kompilator se izpolzva? GCC li?
al_shopov