Re: [Re: lug-bg: X.Org updates] (fin)

  • Subject: Re: [Re: lug-bg: X.Org updates] (fin)
  • From: boby_a_@xxxxxx (Borislav Alexandrov)
  • Date: Mon, 25 Jun 2001 16:53:20 -0400

sheib@xxxxxxx wrote:

> no
> kavo
>
> Borislave, predstavai si za moment che maika ti edna ot medsestrite v
> zatvora. izmychvat ia s tok, hapiat ia kucheta, iznasilvat ia. ti daje ne
> mojesh da ia vidish, ne znaesh dali e jiva v momenta. znaesh li, shte
> podludeesh.
> obache bylgarina kato cialo e glupak i ne mu puka za drugite, protivno na tova
>
> koeto se tvyrdi. idelogitata e kratka i iasna - na men da mi zle, no na
> syseda, dvoino po-zle. koi li e za bolnica togava? iad me e che edno smisleno
> [...]

Hajde sega si predstavi che te sreshne niakoj na ulicata na kojto sa prebili
majka mu i toj te prebie tebe. Hajde obiasni
kakvo sa vinovni horata ot www.x.org. Ako moge da mi pokagesh vrazkata shte se
izvinia publicjno. No ne sam saglasen kato izliazam na ulicata da ocakvam ot
vseki da me prebie ili ubie ponege toj e postradal po niakav nachin. Tova pak e
sajta w  kojto triabwa neshto da se pishe po tozi vapros. Ako protestirash parvo
se zamisli kakav shte bade efekta ot towa i sreshtu kaj she se obarne. Az moga da
ti kaga sas sigurnost che Moamar Kadafi edwa li prelistwa sajta  www.x.org.
A kolkoto do tova za recitiraneto na "az sam bulgarche" nerazbiram zashto edin
ili niakolko chasni sluchaj tribwa da se swarzvat s cialata nacia. Shto za
nihilizam nemoga da razbera.
S pozdravi
Boby
PS Galko che ne nasochwate energiata si w neshto po polezno i togava shte vidite
smisala w "az sam bulgarche"