Re: [Re: lug-bg: X.Org updates] (fin)

  • Subject: Re: [Re: lug-bg: X.Org updates] (fin)
  • From: nick@xxxxxxxxx (Nikolay Tanev)
  • Date: Mon, 25 Jun 2001 17:33:22 +0300 (EEST)

  Da kaja i az sega. Problema e che chovek vinagi se hvali prosto niama da
e sashtoto ako nese znae koi e. Ami momcheta da nebiahte si pisali
aliasing nick names. 90% ot prestapleniata se razkrivat tochno za tova
zashtoto ne moje da si trae choveka ami triabva da se pohvali neshto go
chovarka ot vatre. A tova za vashata zagrijenost izvinete me, no mislia
che e smeshno. Ako niakoi iskashe da pomaga tolkova zashto ne kazahte da
saberem po 1 lev 300 chovaeka sme tova sa 150$. A kolkoto do tona malko
namalete tempoto vse pak neste v "#linuxhelp". A ako niakoi nemu otarva
ima unsubscribe ima i rachno otpisvane.

---