lug-bg: Cyrylic in netscape

  • Subject: lug-bg: Cyrylic in netscape
  • From: vanka12@xxxxxxxxx (Ivan Filipov)
  • Date: Wed, 8 Aug 2001 02:05:08 -0700 (PDT)

Çäðàâåéòå :), çíàì ÷å ïî âúïðîñà çà êèðèëèöàòà , áå
ìíîãî ïèñàíî , íî àç íå ìîæàõ òàêà è äà ñè êèðèëèçàì
ôîðìèòå è íàïèñèòå ïî áóòîíèòå íà netscape-to. Íå
ñòàâà è ñ áãëèíóêñ êîéòî óæ òðÿáâàëî äà ëúæå , ÷å åäíè
ôîòîâå áèëè êàòî äðóãè ñúñòåìíè , íî ñ êèðèëèöà. Àêî
íÿêîé âñå ïàê ìîéå äà ìè ïîìîãíå äà ðåøà òîçè ïðîáëåì
:) ùå ïî÷åðïÿ ñ áèðà :P.Ìîéå è àç íåùî äà íå ïðàâÿ
êàêòî òðÿáâà íî íåçíàì êàêâî , ìàêàð äà ñúì ïðî÷åë
readme ôàéëà.

Áòâ. Àç êàêòî ñå âèæäà â ìîìåíòà ïèøà íà êèðèëèöà , íî
ïóñòèòå ìó áóòîíè è ôîðìè íå èñêàò. Èìà ñàìî íÿêàêâè
êèðèëñêè ìàëêè è ãîëåìè áóêâè, êîèòî ìàé ñà íà ÊÎÈ-8.

Transliralo za tezi koito si nqmat kirilica ili gi
myrzi da si kirilizirat linuxa :) :

Zdrawejte :), znam che po wyprosa za kirilicata beshe
pisano mnogo, no az taka i ne mojah da si kiriliziram
formite i butonite na netscape-to. Probwal sym i s
bglinux kojto uj trqbwalo da lyje che edni fontowe
koito prilichat na drugi sa tezi koito mu trqbwat.Ako
nqkoj wse pak moje da mi pomogne da reshim tozi
problem shte pocherpa s bira :). Moje i az da ne prawq
neshto kakto trqbwa no neznam kakwo, makar da sym
prochel readme faila . Wse pak az nqmam problem da
pisha na kirilica ili da cheta, no butonite , a do
kolkoto znam i formite ne sa mi na kirilica :( .
Izlizat samo malki i golemi bukwi na kirilica i az
mislq che towa e ot koi-8. Taka se poluchawa sled kato
si instalirah ruski linux sled koeto go kirilizirah s
cp1251 w mc da kajem.

Blagodarq predwaritelno,
Ivan Filipov.