Re: lug-bg: Stiga!

  • Subject: Re: lug-bg: Stiga!
  • From: oleg_shishmanov@xxxxxx (Oleg Shishmanov)
  • Date: Mon, 20 Aug 2001 18:22:13 +0300

Zdravejte!
Vsushtnost kato se zamislja ... maj napulno sum suglasen! Da si priznaja
otdavna mi se iskashe az da napisha takova pismo, no ne mi struvashe, 4e
NE seum az 4ovekut, kojto da kazva na drugite kakvo da si pishat.
Postupih po malko po-zaobikolen na4in, no maj ostanah nerazbran.
Radvame, 4e ima koj da izkreshti :

STIGA S TIJA BIZI! STGA S TIJA T.NAR. PROGRAMI! NE VI LI OMRUZNA DA SE
TURKALJATE V KALTA I DA OBJASNJAVATE NA HORATA KOLKO GOLJAMA RABOTA STE,
4E NIKOJ NEMOJE KATO VAS DA SE ZAROVI CELIJA V NEJA?!

P.S. Kalta razbira se e Windows,bozata, psevdo OS i t.n.

Poradi ste4enie na obstojatelstvata rabotja kato servizen tehnik v edna
karduerna firma vuv Varna. Po cjal den se zanimavam s hora, koito sa
pulni s pari i neznajat za kakvo da si gi pohar4at. Sglobjavam
konfiguracii na hora s po 256 MB DDE ram i Athlon na 1200 MB. Posle im
instaliram boza 98 i mi se povdiga ot vsi4ko tova. Kato vljaza v LUG-BG
mi se iska da pro4eta za normalen software, za istinski problemi.
Taka, 4e...

Oleg

  • Във връзка с:
    • Re: lug-bg: Stiga!