Re: lug-bg: Stiga!

  • Subject: Re: lug-bg: Stiga!
  • From: kleo@xxxxxxxxxxx (Kliment Ognianov)
  • Date: Tue, 21 Aug 2001 10:26:45 +0300

Predvaritelno iskam da podnesa izvineniqta si za
porednoto "spam"-obqsnenie! ;)

Oleg Shishmanov wrote:

>Zdravejte!
>Vsushtnost kato se zamislja ... maj napulno sum suglasen! Da si priznaja
>otdavna mi se iskashe az da napisha takova pismo, no ne mi struvashe, 4e
>NE seum az 4ovekut, kojto da kazva na drugite kakvo da si pishat.

Naistina ne si! So...r u sure, 4e ima6 pravoto?
Taka mi zvu4i kato sabirane na populqrnost ;)
Ne iskam da te obijdam, sowwy.

>Postupih po malko po-zaobikolen na4in, no maj ostanah nerazbran.
>Radvame, 4e ima koj da izkreshti :
>
>STIGA S TIJA BIZI! STGA S TIJA T.NAR. PROGRAMI! NE VI LI OMRUZNA DA SE
>TURKALJATE V KALTA I DA OBJASNJAVATE NA HORATA KOLKO GOLJAMA RABOTA STE,
>4E NIKOJ NEMOJE KATO VAS DA SE ZAROVI CELIJA V NEJA?!
>
>P.S. Kalta razbira se e Windows,bozata, psevdo OS i t.n.

Ne e "pseudo". Tova, 4e na klientskite rabotni stancii, ako pozvoli6 da
gi nareka taka,
slaga6 "Boza'98" izob6to ne ozna4ava, 4e trqbva da sipe6 proklqtiq po MS
OS-a.
O6te pove4e, 4e samo predi desetina godini sigurno si 4atkal pod gol DOS
i ne si
4uval za Windows, kamo li za Linux. Kato obijda6 tezi klienti obijda6 i
sebe si? Am I wrong???
Za6toto pak predi izvestno vreme si rabotil kato tqh. I sega si viri6
nosa, bez da ima6
neobhodimata informaciq i polojenie nai-ve4e, za da dava6 podobni
klasifikacii.
Samnqvam se, makar da imam dosta experience pred NT Server i naposleduk 2K
da mojem 2mata s teb da nastroim edin IIS da raboti s pone 2/3 ot
vuzmojnostite mu.
A toi opredeleno mnogo po-dobre se integrira kum Windows-a, otkolkoto
Apache kum *nix

>Poradi ste4enie na obstojatelstvata rabotja kato servizen tehnik v edna
>karduerna firma vuv Varna. Po cjal den se zanimavam s hora, koito sa
>pulni s pari i neznajat za kakvo da si gi pohar4at. Sglobjavam
>konfiguracii na hora s po 256 MB DDE ram i Athlon na 1200 MB. Posle im
>instaliram boza 98 i mi se povdiga ot vsi4ko tova. Kato vljaza v LUG-BG
>mi se iska da pro4eta za normalen software, za istinski problemi.

Interesno, koe mu e nenormalnoto na software-a na MS???? COM+ ???
ATL??? Iconite???? Tova, 4e desktop-a e zelen??? 4e ako ti umre mouse-a
ne si v sustoqnie da si dviji6 samo na kbd???? Lokalizaciqta, moje
bi?????? :)
Ili sigurno SQL Server-a????? Ili puk za6toto totalno smazva postgres-a ????
Ili, 4e strahotno dobre integriraniq im browser e kude-kude po-dobur ot
Netskap-a,
dori i pod Solaris???

Nqkoi edno vreme bil kazal "Opoznai vraga si i 6te si po-silen ot
nego"...ima li smisul
da komentiram ?

>Taka, 4e...
>
>Oleg

Ne moga da razbera horata, koito se stremqt da populqrizirat edno ne6to
za smetka na drugo.
A i 2te imat nedostatuci, i to dosta seriozni. Ne moje da se otre4e.

Obru6tam se kum vsi4ki! Dokato ima hora, koito davat podobni emocionalni
publi4ni izkazvaniq
6te ima i problemi s populqrnostta na Linux. Za6toto ne sa samo
Lin-2-Win, a i Win-2-Lin.
Pri tova vtoriq tip sa mnogo pove4e i nikoi ne moje da go otre4e. I
vsi4ko v kraina smetka otiva
samo do prikazkite. So...daite da se opitame da ne sipem proklqtiq po
tova ili onova, ama naistina
da go napravim, i da se zahvanem sus po-serioznite ne6ta.

Neka horata, koito se zanimavat s administriraneto na site-a i mailing
list-a da pusnat temata
za FAQ, tursene i t.n. za obsujdane i nai-posle, dqvolite go vzeli, da
re6im kak da stane i da
go napravim 2gether, za da mogat po-novite hora da namerqt tova, koeto
im trqbva po-burzo.
Sega, naskoro, puskam da se tursi ne6to, a to mi izpljuva kupi6ta
gluposti i na umrqlata analogova
liniq vku6ti mi trqbvat 3 dail-up-vaniq...koeto me drazni adski i
ednovremenno s tova me kara
da zareja 'cqlata tazi glupost' ne za6toto e glupost, a za6toto e neudobna.
I neka da go napravim. Togava se priklyu4va s razni bezmisleni mails i
100Kx povtarqniq na edin
i su6t vupros: "kak da si kiriliziram linux box-a", "kude da namerq
bglinux" i t.n....

Oleg, otnovo te molq da me izvini6. Ne e ni6to li4no sre6tu teb.

eGardz 2 All!

--
             Kliment Ognianov
             Junior System Administrator & Developer