Re: lug-bg: Schetowodstwo i sklad pod Linux?

  • Subject: Re: lug-bg: Schetowodstwo i sklad pod Linux?
  • From: milen@xxxxxxxx (Milen Petkov)
  • Date: Thu, 30 Aug 2001 10:40:18 +0300

Za Linux weche ima Kylix, kojto znachitelno bi ulesnil napiswaneto na podobno neshto.
Bih kazal che imam poznanija po schetowodstwo, zashtoto sam uchastwal w razrabotkata na schetowoden softuer, no problema e che njamam pochti nikakwo swobodno wreme za podobno neshto. No ako ima dobrowolci za podoben proekt neka da mi pishat.