Re: lug-bg: KNIGA ZA LINUX

  • Subject: Re: lug-bg: KNIGA ZA LINUX
  • From: boris@xxxxxxxxx (boris@xxxxxxxxx)
  • Date: Fri, 31 Aug 2001 12:03:54 +0300

Az ne razbiram dostatchno ot Linux za da se vkliucha v pisaneto, no sam
bil dalgi godini redaktor, jurnalist i pisatel - taka che s udovolstvie
she se naema s redaktiraneto na textovete.
Osven tova imam edno predlozhenie - kogato stane gotova, tselata kniga v
online rejim da se razdade na vsichki zhelaeshti site-ove, isp-ta i t.n.
da ia publikuvat online za da mogat horata da ia polzvat.