Re: lug-bg: KNIGA ZA LINUX

  • Subject: Re: lug-bg: KNIGA ZA LINUX
  • From: dobber@xxxxxxxxxxxx (Ivan Dimitrov)
  • Date: Fri, 31 Aug 2001 11:24:47 +0300 (EEST)

chudesna idea. az predlagam da go priemem prisurce. tochno tova ni trqbva.
otnovo povtarqm. TOCHNO TOVA NI TRQBVA. s tazi kniga shte pokriem
obuchenie na uchiteli. na uchenici. na durjavna administracia. na
shefovete ni vuv firmite. TOCHNO TOVA NI TRQBVA. gotov sum da pomagam dori
bes pari. pishete mi na poshtata, za prevodi ili testove za vsichko. az
sum s dvete race ZA!!! daje se natiskam da pomagam.

    Ivan Dimitrov
System Administrator
  dobber@xxxxxxxxx
  ++359-052-244114