Re: lug-bg: KNIGA ZA LINUX

  • Subject: Re: lug-bg: KNIGA ZA LINUX
  • From: firedust@xxxxxxx (Stanislav Lechev)
  • Date: Fri, 31 Aug 2001 12:38:59 +0300

hmm
syglasen sym napylno s tebe ... samo za edno ne sym
zashto trqbwa da se izbira distro... ne move li da se gowori
principno taka che wseki da move da go naprawi
s kakwato i da e dostribuciq ? a syotwetno move da se zagatne
i za razlichnite distribucii po neshto.

On Friday 31 August 2001 10:54, Valentin Valchev wrote:
> Òîâà çà êíèãàòà íèêàê íå å ëîøî, íî èçèñêâà äîñòà ñâîáîäíî âðåìå.
> Íî àêî âñå ïàê èìà æåëàåùè - äîðè è äà òðÿáâàò 6 ìåñåöà, ÷å è ïîâå÷å, ïàê
> ìîæå äà ñòàíå. Îñâåí òîâà ìîæå è äà ñå èçìèñëè íÿêàêâî CD ñ äèñòðèáóöèÿ +
> îïèñàíèòå åâåíòóàëíî äîïúëíèòåëíè ïàêåòè è öÿëàòà êíèãà äà ñå âúðòè îêîëî
> êèðèëèçèðàíåòî, ëîêàëèçèðàíåòî è íàãàæäàíåòî íà òî÷íî òàçè äèñòðèáóöèÿ çà
> ðàáîòà â åäèí íîðìàëåí îôèñ.
>
> Êîëêîòî äî ïàðèòå, íå ìèñëÿ ÷å íÿêîé òî÷íî îò òàçè ãðóïà áè ñå õâàíàë
> ñïåöèàëíî çàðàäè òÿõ. Íî ïúê òå ìîãàò äà áúäàò äîñòà ïîëåçíè. Êàòî ñå èìà
> [...]

- --
- - Regards,                                            AngelFire -
- -     Stanislav Lechev                    <firedust@xxxxxxx>    -
- -    PGP Key: http://firedust.vega.bg/pgp/StanislavLechev.asc   -
- -  Vega Internet Service Provider (tm)  --  http://www.vega.bg  -