  • Subject: Re: lug-bg: apache + PHP
  • From: gashti_dolu@xxxxxxxxx (gggg ggg)
  • Date: Fri, 31 Aug 2001 05:09:08 -0700 (PDT)

ja si nameri faila za koito ti reve apacha i go
prehvarli ra4no v direktoriata v koiato go tarsi .

g.

--- Kaloyan Marinov <kmarinov@xxxxxxxxxxxxxx> wrote:
> zdraveite,
> problema mi e sledniq
> polzvam Debian Sid ( tva se vodi testing distrib mai
> )
> pusnal sum apache1.3.20 ( instalirano ot .deb ot
> debian.spnet.net)
> celta mi e da mu sloja support za PHP
>
> znachi installvam s apt-get install apache
> i sled tova apt-get install php4
>
> **** CUT *****
> Selecting previously deselected package php4.
> (Reading database ... 26006 files and directories
> currently installed.)
> Unpacking php4 (from .../php4_3%3a4.0.6-5_i386.deb)
> Setting up php4 (4.0.6-5) ...
> I see you have apache webserver installed and so far
> you haven't
> used the apache module version of php4 in your
> apache. If you
> want to use it, you should reconfigure the apache
> webserver and
> select to load the php module. I can call the
> apacheconfig script
> now for you to do it, or you can insert the
> following line into
> /etc/apache/httpd.conf manually:
>
> LoadModule php4_module
> /usr/lib/apache/1.3/libphp4.so
>
> Do you want me to run the apacheconfig script now
> [y/N] ?
>
> ***** CUT *****
>
> sled configvaneto sled kato se opitam da restartna
> apacheto mi dava toz error
>
> Cannot load /usr/lib/apache/1.3/libphp4.so into
> server: /usr/lib/libpcre.so.3: undefined symbol:
> atexit
> /usr/sbin/apachectl start: httpd could not be
> started
>
> any ideas
> ?
>

> thankx in advance
> Kaloyan

http://im.yahoo.com
A mail-list of Linux Users Group - Bulgaria (bulgarian linuxers)
http://www.linux-bulgaria.org/ Hosted by Internet Group Ltd. - Stara Zagora

  • Относно:

наши приятели

линукс за българи
http://linux-bg.org

FSA-BG
http://fsa-bg.org

OpenFest
http://openfest.org

FreeBSD BG
http://bg-freebsd.org

KDE-BG
http://kde.fsa-bg.org/

Gnome-BG
http://gnome.cult.bg/

проект OpenFMI
http://openfmi.net

NetField Forum
http://netField.ludost.net/forum/

Linux-Bulgaria.ORG

Mailing list messages are © Copyright their authors.