Re: lug-bg: Bylgarshtina

  • Subject: Re: lug-bg: Bylgarshtina
  • From: anton@xxxxxxxxxxxxxxxx ( )
  • Date: Sun, 9 Sep 2001 10:29:46 +0300

Íà  7 ñåïòåìâðè 2001 (ïåòúê) â 18:30 ÷àñà Valery Dachev ïèñà:

> 	Mnogo mi e zabawno i w syshtoto wreme tyvno na cqlata tazi dandaniq.
> Za edna semica prochetoh mnogo repliki ot roda na "da zaprqtame rykawi", "da
> se zahwashtame", "da se stegnem" i t.n.. Kniga shteshe da se pishe,
> organizaciq shteshe da se syzdawa, sega pechatyt da oprawqme, utre oshte
> neshto shte izmislim. NO IMA LI NESHTO PODQWOLITE, KOETO DA E SWYRSHENO DO
> SEGA OSWEN DA SA IZPRIKAZWANI TIQ PRIKAZKI !

        :-))
        Äâèæåùà ñèëà íà íàøåòî îáùåñòâî ñà õîðà êàòî òåáå, êîèòî èñêàò
íåùàòà äà ñòàâàò ïî-áúðçî.  Ìèñëÿ ñè îáà÷å, ÷å ñàìîêðèòèêàòà íè íå å
íàïúëíî îïðàâäàíà, çàùîòî çà ìîìåíòà ñìå äîñòà ïî-äîáðå â òîâà
îòíîøåíèå, îòêîëêîòî íÿêîè äðóãè ñòðàíè â íàøåòî ïîëîæåíèå.  Íèå ñå
áàâèì ñ ðåãèñòðèðàíåòî íà îðãàíèçàöèÿ, à äðóãè äîðè íå ñå çàìèñëÿò çà
òîâà.
        Äèñêóñèèòå òóê ñà ìíîãî ïîëåçíè. Èäâàò èäåè, êîåòî ìîæå ñå
ñâúðøâà.  Ðàçáèðà ñå íå âñè÷êî âúçìîæíî ñå ñâúðøâà, íî òðÿáâà äà
îò÷èòàìå ðåñóðñèòå, ñ êîèòî ðàçïîëàãàìå.
        Ïèñàíåòî íà êíèãà íå å íåùî ëåñíî, íèòî áúðçî.  Àç îáà÷å ìèñëÿ,
÷å èìàøå öåííè èäåè.  Ñåãà ïðîñòî íÿêîé òðÿáâà äà ñå çàõâàíå.  Ìîæå
ðàçáèðà ñå è äà íÿìà æåëàåùè, íî â îáùåñòâàòà íà ñâîáîäíèÿ ñîôòóåð
âñè÷êî å òàêà -- íåùàòà ñå ïîäãîòâÿò ÷ðåç îáñúæäàíèÿ êàòî òåçè òóê, à
ïîñëå êîãàòî íÿêîé íàìåðè ñâîáîäíî âðåìå "çàïðåòâà ðúêàâè".
        Ïî îòíîøåíèå íà îðãàíèçàöèÿòà ìèñëÿ, ÷å íåùàòà íå ñà ñïðåëè.
Äîêîëêîòî ðàçáðàõ â ìîìåíòà ñå ïîäãîòâÿ ïðîåêòîóñòàâ çà ôîíäàöèÿ.
Êîãàòî òîé ñòàíå ãîòîâ ùå ãî îáñúäèì, åâåíòóàëíî ùå äîîáñúäèì è óñòàâà
çà ñäðóæåíèå, êîéòî àç ñúì ïîäãîòâèë, à ñëåä òîâà ñàìàòà ðåãèñòðàöèÿ íå
å íåùî ñëîæíî, ùå ñòàíå.
        Ïî îòíîøåíèå íà ïå÷àòà êàêâî ìîæå äà íàïðàâèì? Âèæäàìå êúäå èìà
ïðîáëåìè, îáñúæäàìå âúçìîæíèòå ðåøåíèÿ -- íèå òîâà è ïðàâèì.

> Entusiasti walqlo, zwezdi shte swalqt ... no do momenta, w kojto
> trqbwa da se zahwanat. Nekoj shteshe da dawa po 20 lv. na mesec,
> drugi shteli da dawat kolkoto mogat, Anton Zinoviev prizowa wseki da
> otdeli po lefche ... i kakwo stana ?

Êàòî ñè ñïîìíÿ êàêâî áåøå ïðåäè åäíà ãîäèíà ãëåäàì ïî-îïòèìèñòè÷íî íà
òîâà, êîåòî ùå áúäå ñëåä åäíà ãîäèíà. Êîëöèíà îò íàñ îòãîâàðÿõà çà íÿêîé
ïîñòîÿíåí ïðîåêò ïðåäè ãîäèíà? À åòî ñåãà âèæ ñàìî êîëêî ñà ïðåâîäà÷èòå.
Ìîæå æåëàåùèòå çà ðàáîòà âñå îùå äà ñà ìàëêî, íî êàòî âèæäàì êàê ñúñ
âñåêè èçìèíàò ìåñåö ñòàâàò âñå ïîâå÷å ãëåäàì íà íåùàòà ïî-îïòèìèñòè÷íî.

> Za dwa dena
> s Vasko Tomanov naprawihme neshto, za da ulesnim neshtata, no se okaza,
> che usiliqta ni sa bili naprazni.

Òàêèâà óñèëèÿ íèêîãà íå ñà íàïðàçíè.  È ðåçóëòàò ùå èìà.

> LUG w drugi strani bez mnogo prikazki si prawqt konferencii,
> install expo-ta, namirat si sponsori, prawqt si organizacii, sybraniq i
> t.n., t.e. te REALNO prawqt neshto.

 äðóãèòå ñòðàíè ïîòðåáèòåëèòå èìàò íóæäà îò òåçè íåùà, à ó íàñ ñà
êâàëèôèöèðàíè è çàòîâà íÿìàò íóæäà. :-) Ïîìèñëè êîè ñà íàé-ïîïóëÿðíèòå
äèñòðèáóöèè ó íàñ, è ñðàâíè ñ òîâà êîè ñà íàé-ïîïóëÿðíè äèñòðèáóöèè â
äðóãèòå ñòðàíè. :-)

        Ñ ïîçäðàâ: Àíòîí Çèíîâèåâ
                   anton@xxxxxxxxxx, zinoviev@xxxxxxxxxxxxxxxx