Re: lug-bg: AlphaPC LX164

  • Subject: Re: lug-bg: AlphaPC LX164
  • From: long@xxxxxx (Alexander Popov)
  • Date: Thu, 13 Sep 2001 13:41:51 +0300

Pri men ima dosta procesory, no powecheto sa w mBedded ustrojstwa...

W obshti linii:

G4 w PowerMac - na nego sa wyrweli YellowDog i Hardhat linux za PPC
Imam nqkolko dzhadzhi s StrogArm / primerno ima edin iPAQ 3660 i nqkolko
board-a bez display/ - Familiar Linux, Cerf Linux, HardHat Linux i oshte
nqkolko sa puskal na tezi...
Imam i nqkolko borda s PPC (823 i 860) i na tqh sa wyrweli HardHat-i...
Imam i edin bord s SH3 - no tam rabotata se zakuchi shtoto LAN-a se okaza
che ne raboti no inache imam portnat Liunux i za nego - sirech kernel,
glibc, etc. - ne e pylno distro