Re: lug-bg: Sendmail

  • Subject: Re: lug-bg: Sendmail
  • From: vanka12@xxxxxxxxx (Ivan Filipov)
  • Date: Thu, 13 Sep 2001 05:20:16 -0700 (PDT)

--- Kliment Ognianov <kleo@xxxxxxxxxxx> wrote:

> client na mrezha
> domaina... I sam
> reshavam da pratia

> /etc/mail/access poluchavam

> i si puskam web-maila
> teglia maila s POP3 ot
> posredstvom SMTP, primerno
> prashtam tozi mail, prez
> sam vizhdal, dori v
> si, koito mozhesh da

> koito e addnal

> 10 Sep 2001 18:46:43 +0300
> pleased to meet you
> ok
> delivery

> [...]

Chakaj sega che neshto, ne mi e qsno sega ... Kakwi
infekcii, kakwi raboti ? Kakyw Relay ? Ako Veselin
Kolew e reshil che trqbwa da si sedi bez Relay i bez
poshta syotwetno ... hubawo towa mislq che moje da se
uredi ... Towa che wie smqtate che ne trqbwa da ima
Relay za klientite, si e otdelen wypros ..., na kojto
nqma da otgowarqm. Towa koeto pokazwa gore toj e
napylno normalno i izobshto neznam kakwo iska... ako
ima neshto naprotiw da se obadi w ofisa ili da pishe
e-mail s oplakwaniqta si , no da ne pleshti gluposti

Ivan Filipov.
Systemen Administrator.
Otdel korporatiwni klienti.
filipov@xxxxxx

Terrorist Attacks on U.S. - How can you help?
Donate cash, emergency relief information
http://dailynews.yahoo.com/fc/US/Emergency_Information/

  • Във връзка с: