Re: lug-bg: Sound

  • Subject: Re: lug-bg: Sound
  • From: ice@xxxxxxxxx (ice@xxxxxxxxx)
  • Date: Mon, 17 Sep 2001 13:32:43 +0300 (EEST)

Ne che iskam da zashitavam Yamaha , no loshoto im ime dojde ot nqkolko
meseca pokraj poqvata na evtinite podobiq ot 3 ili n-ti proizvoditel, a
imenno Yamaha724B , podchertavam bukvata "B" nakraq, koqto e i s po
malyk po razmeri chip ot "istinskata" Yamha 724F ako moje taka da se
nareche zvukova karta na Yamaha koqto vyrvy perfectno na mojta mashina
veche vtora godina a ot skoro ima native support v kernela (neshto kato
pyhash kompilirash i pee ;)). Problema e che veroqtnostta da si namerish
sega Yamaha 724F e klonqshta kym nula zaradi evtindjos kartite kojto
vnasqt "golemite" vnositeli na PC hardware. Prichinata po koqto pisha
tozi post e che ne moga da slusham kak se rysqt "loshi" dumi za karta
kato Yamaha, koqto edin priqtel Hi-Fi fen opredeli kato naj-dobrata i s
naj-malko sobstveni shumove sound karta v klasa i malko nad nego. Togava
struvashe okolo 30$ , doskoro se namirashe za okolo 20$ , a segashnite
menteta za okolo 10$ ...

P.S. Drug vypros e che Yamaha kato firma dylgo vreme se stiskat predi da
pusnat info za napivaneto na free drivers pod Linux , a na posledyk dori
i za Windows 2k SP2 neshtat da puskat koeto syzdava mnogo qdove na
dosegashnite im fenove .