RE: lug-bg: Sound

  • Subject: RE: lug-bg: Sound
  • From: bkrosnov@xxxxxxxx (Boyan Krosnov)
  • Date: Mon, 17 Sep 2001 13:54:47 +0300

ne kazwam che ne moje da se podkara, a che sym chuwal loshi sluhowe za
towa kak zwuchi.
ama az si padam malko hi-fi maniak, taka che ne e sigurno che towa che
na men ili na horata ot koito sym go chul towa ne im hareswa
zadyljitelno znachi che za nishto ne stawa kartata.
Moje i da e ok. moje sluhowete koito sym chul da sa greshni. wsichko
moje.

BR, :)
Boyan