Re: Re: Re: lug-bg: UPS za RedHat 6.2

  • Subject: Re: Re: Re: lug-bg: UPS za RedHat 6.2
  • From: todorin@xxxxxx (Todor Belev)
  • Date: Wed, 26 Sep 2001 16:51:33 +0300

Äà ðàçãëåäàìå ñëåäíàòà ñèòóàöèÿ.
Èìà Windows  ìàøèíà çàêà÷åíà ñ êàáåë çà ÑÌÀÐÒ ÓÏÑ.
Ñïèðà òîêà. Windows ìàøèíàòà ðàçáèðà çà òîâà è ñè êàçâà-ùå
çàïî÷íà äà ñå ãàñÿ àìà ñëåä 30 ñåêóíäè. Ïúðâî äà îáàäÿ íà
ìîéòå êîëåãè, êîéòî ñà äðóãè windows-i èëè Linux/Unix.
Ãëåäàì âúïðîñíèÿ ñîôòóåð , êîéòî èäâà ñ ÓÏÑ-òî PowerChute
Plus ñå âîäè èìà eventi, íàïðèìåð ïðè åäè êàêâî ñè ïðàâÿ
èçâåñòÿâàíå è ò.í.
Àäæåáà ìîãà äà ïðàòÿ ìàèë, ìîãà äà èçïúëíÿ íÿêàêâî Åxe.
Å êàê äà êàæà àç îò òîÿ äà õîäè äà êàæå íà Linux-a da po`ne
da se shutdown-va.

todorin

Ïîñòàâè íàé-äîáðèòå ñàéòîâå, òúðñà÷êè, ïîùà...íà åäíî ìÿñòî: http://gbg.bg/toolbar/