Re: Re: Re: lug-bg: UPS za RedHat 6.2

  • Subject: Re: Re: Re: lug-bg: UPS za RedHat 6.2
  • From: gashti_dolu@xxxxxxxxx (gggg ggg)
  • Date: Wed, 26 Sep 2001 14:16:49 -0700 (PDT)

Todorine :-) ,
PowerChute ima versia za linux !
Versiite moje da se preduprejdavat edna sas druga na
razli4nite mashini, no windowskata versia e naso4ena
da preduprejdava Novell klientite i windows klientite
4e shte se izkliu4va servera sled edikolko si minuti.
Edno vreme raboteh v edna bublioteka i mrejata tam
beshe s powerchute pod novell - raboteshe perfektno ,
posle izhvarlih Novella i slojih Linux pak s PSchute i
raboteshe oshte po-dobre.Za bibliotekarkite biah
ostavil slojnata zada4a da drupnat shtepselite kogato
vsi4ko izgasne.
Edinstwenno ne mojah da podkaram neshtata s edin ot
UPS-te REPOTEC 800VA , tova jivotno kakvo li ne go
pravih , ne ta ne - kato magare na most.Vsi4ko se gasi
- toi ne !

Obobshtenie: drupni si versiite za saotvetnite OS ima
client i server varianti.Organizirai si jerarhiata koi
shte bade server i koi klient i koi na koi shte kazva
,4e mu e sprial toka i vsi4ko e OK.
Ve4e sam pozabravil tankostite s PSchute,no si
spomniam jasno 4e se borih sas sambata na linuxa kato
prase s tukva dokato nakaram Linuxa da kaje na
windowskia PSchute Client da izgasi windowsa ,koito
ako e ATX hardware - stava bezproblemno.Nai-dobria
rezultat beshe s UPS-i na firmata APC.

dano pone malko sam ti pomognal :-0

georgi