RE: OFFTOPIC Re: lug-bg: www.government.bg ve4e na LINUIX

  • Subject: RE: OFFTOPIC Re: lug-bg: www.government.bg ve4e na LINUIX
  • From: gashti_dolu@xxxxxxxxx (gggg ggg)
  • Date: Wed, 26 Sep 2001 14:32:46 -0700 (PDT)

v dneshnia (26-09-2001) vestnik "24 chasa" imashe
strahotna statia za "belite kahuri" s lipsata na
internet pri demonstraciata na novia site na
pravitelstvoto- okazalo se "izvadeno mrejovo kabel4e".
kakto i iziavlenieto 4e na horata ot MS(ministerskia
savet) bilo zabraneno da razglejdat komersialni sites
zashtoto razglejdaneto na 5 takiva bilo dostata4no da
ostavi MS(tulkuvai kakto iskash ) bez internet.Za
promociata na site na MS(ne e MicroSoft :> ) vsi4ki
slujiteli na MS(be moje i da e Microsoft) bili
pomoleni v tozi den da ne potrebliavat skapo4ennia
internet za da ne si pomisli sveta 4e MS(...) niamat
"vrazka".Pro4etoh ja na glas pred niakolko liude i se
smiahme cial den !
misleh da ja skaniram i da ja pusna v LUG-a.ako utre
niakoi ne e izhvarlil vestnika ili ako niakoi ne ja
post-ne predi men ,shte vi ja mail-na da se posmeete
ako slu4aino ste propusnali tozi broi na "24 chasa"
ili ste podminali statiata.

georgi

--- Kostadin Karaivanov <larry@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>