  • Subject: Re: lug-bg: java i otnosno Nikolay Kabaivanov
  • From: gashti_dolu@xxxxxxxxx (gggg ggg)
  • Date: Wed, 26 Sep 2001 14:56:14 -0700 (PDT)

moje bi ne se vkliu4vam na miasto no ako sam ot
pomosht - vsi4ko e OK.

lednata deklaracia v scriptovete:
ans[1] = "d";
ans[2] = "d";
ans[3] = "c";
ans[4] = "c";
ans[5] = "c";
ans[6] = "b";
ans[7] = "a";
ans[8] = "c";
ans[9] = "c";
ans[10] = "a";

vodi do tova , 4e vseki koito si e pravil niakoga web
strani4ka shte moje da otgovori za 6 na vaprosite ;-)
vzemi i sloji cialata java funkcia v otdelen fail
,naprimer "javatami.js" i ja izvikai taka vav web:
<HEAD>
<script language="JavaScript"
src="javatami.js"></script>
</HEAD>
ne ,4e pak ne moje da se vidi , no ne e a4ik,a4ik na
pokaz :-)

posle iskash da go napravish da ne ti vadi
saobshteniata a nakraja da kazva:
mahni alertite -  alert("Ïðàâèëíî ! Âàøèÿò ðåçóëòàò å:
" + score);
i nakraja pokaji samo score kolkoe , a ako ti triabwa
podrobna razbivka kade e sbarkal i kade ne e palni
edin dvumeren masiv s vapros<->otgovor i nakraja go
pokaji.

dano sam te helpnal pone malko - po shteshe da mi e
lesno da ti napisha scripta :-) s po-malko redove
shteshe da e ;-)

georgi

http://www.infotech.bg/entertainment/test_history.htm

> zapoznati s tqh no she