Re: lug-bg: New Slackware-current tree

  • Subject: Re: lug-bg: New Slackware-current tree
  • From: danchev@xxxxxxxxx (George Danchev)
  • Date: Thu, 27 Sep 2001 01:51:06 +0300

On Thursday 27 September 2001 01:10, you wrote:
> edin pragmati4en vapros,
> skapa mi se X-sa na edin slack 8.0 ,ne sam se
> zadalbaval mnogo da go opraviam , neshto problema
> beshe , 4e ne si namira grafi4nata konzola ili de da
> znam kakvo beshe. ta vaprosa mi e slednia:
>
> kakuv mi e shansa slagaiki KDE 2 varhu staroto (sire4
> da se upgradevam ), v kraina smetka da se ozova s
> rabotesht X , bez da deinstaliram paketite i conf,
> filetata na staroto KDE ?
>
> t.e. moga li bez da se trudia koi znae kolko da pojana
> rekolata ?  ;-)
> ako moga da zagubia 15 min da go upgrade vmesto 2
> [...]
kakto znaesh X-sa nqma nisto obsto s KDE-to :) , osven 4e poslednoto vurvi
vurhu purvoto. Ta v slu4aq s "tezi trici majmuni nqma da hvanesh" :). No vse
pak ako iskash novo KDE remove-ni (backup-ni) staroto, sled tova si
kompiliraj novoto tam koeto iskash ot source-to , ili si drupni kde paketite
na slack-8.0 ili -current , i polse installpkg (ili upgradepkg ako ne si
remove-nal staroto). X-sa ste trqbva da namerish kude go surbi i da go
4eshash, ili da dejstvash kakto s KDE-to, no KDE-to nqma da "izlekuva" X-sa
ako problema e v samiq X.
A ti opita li s GNOME ili nqkoj window manager vmesto KDE-to, da ne se okazhe
4e to se e skapalo...