Re: lug-bg: New Slackware-current tree

  • Subject: Re: lug-bg: New Slackware-current tree
  • From: gashti_dolu@xxxxxxxxx (gggg ggg)
  • Date: Thu, 27 Sep 2001 14:13:20 -0700 (PDT)

abe az si misleh ,4e KDE-to e problemno , no dnes vse
pak reshih da vidia "kade go sarbi da go po4esha" i
ustanovih , 4e X-sa e problemen i to problema mu e
dosta stranen, postnah go na mailistata na Xfree86.
ama kakto vinagi kogato 4ovek se mu4i da si spesti
trud i pravi ogromni greshki.Postnah go razbira se po
nai-kratkia pat:
#cat error_fileto.log | mail listata@na_xfree86...org
i razbira se malko sled tova osaznah , 4e root@ na
taja mashina ne mi e registriran vav vaprosnata lista

ta sega shte triabwa da 4eta logovete na listata.
problema viarno e stranen i ako ne go sboria shte
pusna log-a i tuk.

g.