Re: lug-bg: do vesselin

  • Subject: Re: lug-bg: do vesselin
  • From: vlk@xxxxxxxxxxx (Vesselin Kolev)
  • Date: Thu, 27 Sep 2001 13:10:07 +0300

Ami za sazdavane na zoni i tiahnia obmen mezhdu DNS-
serverite e opisano mnogo dobre pochti vsichko v
Linux - Rykovodstvo na mrezhovia administrator.
Napisano e na BG. Ako ia niamash pitai niakoi tuk kade
ia ima na PDF, kachena na sait za da ia izteglish.

Shto se kasae do zabrana.. dokolkoto razbrah ot prednite
ti pisma, si s ipchains mrezhovi filter. Predpolagam, che
imash file, s koito pravish pravilata postoianni za da mozhe,
ako mashinata se restartira da se zarediat otnovo, a ne vseki
pyt rychno da gi zadavash.

Pregledai predishnite mi otogovori. Tam sam opisal tochno
kak da filtruvash 53 port, koito se polzva za priemane na ziaiavki!

  Vesselin