Re: lug-bg: do vesselin

  • Subject: Re: lug-bg: do vesselin
  • From: unitrans@xxxxxx (Yavor Ivanov)
  • Date: Thu, 27 Sep 2001 14:04:58 +0200

ok as imam knigata i shte pogledna tam
da ti si prav imam file s koito zarejdam toi e standartniq rc.local
nqkoi go preimenuvat v rc.firewall no as nesym
da s ipchains ti kaza 4e iptables e po dobre no mashinata 486 i edva se
spravq
s 2.2.16 a za da sloja iptables trebva po 2.4.1 ili tam nqkade a shte raboti
mnogo bavno.
Dali shte se natovari mnoogo ot zaqvkite na 3 PC-ta?

> [...]
> Linux - Rykovodstvo na mrezhovia administrator.
> Napisano e na BG. Ako ia niamash pitai niakoi tuk kade
> ia ima na PDF, kachena na sait za da ia izteglish.
>
> Shto se kasae do zabrana.. dokolkoto razbrah ot prednite
> ti pisma, si s ipchains mrezhovi filter. Predpolagam, che
> imash file, s koito pravish pravilata postoianni za da mozhe,
> ako mashinata se restartira da se zarediat otnovo, a ne vseki
> pyt rychno da gi zadavash.
>
> Pregledai predishnite mi otogovori. Tam sam opisal tochno
> kak da filtruvash 53 port, koito se polzva za priemane na ziaiavki!

Zagora