lug-bg: Poredniq wypros za riva tnt 2

  • Subject: lug-bg: Poredniq wypros za riva tnt 2
  • From: bugar@xxxxxxx (Atanas Mavrov)
  • Date: Wed, 3 Oct 2001 02:29:27 +0300

Zdraweite. Predi wreme popitah kak moga da naprawq taka che konzolata mi da
raboti na 80 Hz /ili poweche/ s tazi wideo karta. Bqha mi predloveni nqkolko
warianta
        Da probwam da naststroq lilo ... probwah no ne se poluchi towa koeto trqbwa
... znachi kogato kompiliram ot kernela frame bffer da raboti s riva stawa
oshte po zle ne samo che raboti na 60Hz no i razdelitelnata sposobnost e
800x600. KOgato go kompiliram za rabota s VESA VGA frame buffer raboti otnowo
na 60Hz samo che tozi pyt na 1024x768. I w dwata sluchaq lilo e nastroeno po
edin i syshti nachi. Probwah i s "vga=ask" kato imashe nqkolko warianta no
nito edin ne beshe towa koeto trqbwa. Drugoto predlovenie beshe da mahna fram
buffer i taka da probwa .... e i taka probwah ama oak nishto ne stana dori
beshe po - zle. I drugoto koeto mi preporychahte e da izpolzwam SVGATextMode.
Probwah i s towa .. kato po princip trqbwa da poddyrva riva, no na praktika w
konfiguracionniq file lipswa nastroika za chiset na riva i tyi ne znam kakwo
tochno trqbwa da naprawq tyi kato ne pishe nishto po wyprosa.
E ako nqkoi move da pomogne s oshte nqkoe predlovenie nqma da otkava da
probwam :) Blagodarq za otgoworite /ako gi ima de :)/