Re: lug-bg: Poredniq wypros za riva tnt 2

  • Subject: Re: lug-bg: Poredniq wypros za riva tnt 2
  • From: luben@xxxxxxxxx (Luben Karavelov)
  • Date: Wed, 3 Oct 2001 09:15:20 +0300

On Wed, Oct 03, 2001 at 02:29:27AM +0300, Atanas Mavrov wrote:
> [...]
> ... znachi kogato kompiliram ot kernela frame bffer da raboti s riva stawa
> oshte po zle ne samo che raboti na 60Hz no i razdelitelnata sposobnost e
> 800x600. KOgato go kompiliram za rabota s VESA VGA frame buffer raboti otnowo
> na 60Hz samo che tozi pyt na 1024x768. I w dwata sluchaq lilo e nastroeno po
> edin i syshti nachi. Probwah i s "vga=ask" kato imashe nqkolko warianta no
> nito edin ne beshe towa koeto trqbwa. Drugoto predlovenie beshe da mahna fram
> buffer i taka da probwa .... e i taka probwah ama oak nishto ne stana dori
frame-buffer mode se ukazva s video a ne s vga, naprimer v lilo.conf:
append="video=rivafb:1024x768-16@70"
tova kazva rezhim 1024x768 s 16 bitov cviat na 70Hz (ne sym siguren dali
za rivafb e tochno tova sintaksisa, no da rechem za atyfb e tova).

ako ne mozhes da si go nastroish s lilo ima edna programka "fbset" koiato
smenia rezhimite na frame-buffera, probvai purvo s neia i kato otkriesh
koi tochno rezhim iskash, togava si nastroi lilo-to (inache shte se skysash ot
reboot).

> beshe po - zle. I drugoto koeto mi preporychahte e da izpolzwam SVGATextMode.
> Probwah i s towa .. kato po princip trqbwa da poddyrva riva, no na praktika w
> konfiguracionniq file lipswa nastroika za chiset na riva i tyi ne znam kakwo
> tochno trqbwa da naprawq tyi kato ne pishe nishto po wyprosa.
> E ako nqkoi move da pomogne s oshte nqkoe predlovenie nqma da otkava da
> probwam :) Blagodarq za otgoworite /ako gi ima de :)/

Luben Karavelov                    [phone] +359 2 9877088
Network Administrator                     [ICQ#] 34741625

<HR>
<UL>
<LI>application/pgp-signature \\\\\\\\\ \\\\: stored
</UL>