Re: lug-bg: offtopic: Java servlet

  • Subject: Re: lug-bg: offtopic: Java servlet
  • From: gashti_dolu@xxxxxxxxx (gggg ggg)
  • Date: Wed, 3 Oct 2001 12:32:39 -0700 (PDT)

1.definirai si edin class v drug script, v koito
require i dvata scripta (ako pravilno sam razbral ,4e
govorim za JS).
sled kato viknesh dvata scripta edinia e v class-a , a
drugia se vika , zna4i toia koito se vika moje da
nasledi class-a na drugia.ako iskash moje da gi
viknesh i v edin class kakto zapo4nah da obiasniavam i
togava se naslediavat vzaimno.VNIMAVAI S EDNAKVITE
IMENA NA PROMENLIVITE !!!

tova deto to go govoria niamam primer da ti go pokaja
, no vse pak e osnovota na po4ti vsi4ki ezici.

2.ako oba4e ne stane ,dai enable "server side include"
na apacha ako si s takuv i togava si gi vikai poimenno
s promenlivi koito pishesh v obkrajenieto.

3.ako i 2 ne stane pishi funkcia ot vida :
<script Language=Javascript Type="TEXT/JAVASCRIPT">
<!--
function MS_sa_livadi (argument1,argument2)
{
kakvo shte pravim tuka.... tvoia kod.
}
-->
</script>

i shte ja vikash taka ot link naprimer:

tuka</a>

tova 15 i 5 sa argumentite koito podavam na funkciata
- ti shte si mislish kak shte e , tova e samo primer.

Iskrenno se nadiavam da sam pomognal , primerite
,koito sam pisal tuk sa na prima vista i ne e
izkliu4eno da ima niakoia greshka , taka ,4e sledvai
samo osnovnata ideia .

Best Regards,
Georgi