Re: lug-bg: offtopic: Java servlet

  • Subject: Re: lug-bg: offtopic: Java servlet
  • From: gashti_dolu@xxxxxxxxx (gggg ggg)
  • Date: Wed, 3 Oct 2001 12:40:07 -0700 (PDT)

eiiii sorry,
pro4etoh greshno vaprosa ti i postnah edno pismo deto
javno niama da ti e ot polza.
kato popravka na moeto greshno pismo vzemi otgovora na
Lucho po-dolu.samo moga da dopalnia , 4e v services
moje da si dobavish i tvoite neshta da se puskat
avtomati4no , no az nikoga ne sam go probwal samo sam
go 4el.

Georgi