Re: lug-bg: dobaviane na RAM

  • Subject: Re: lug-bg: dobaviane na RAM
  • From: gashti_dolu@xxxxxxxxx (gggg ggg)
  • Date: Fri, 5 Oct 2001 15:17:37 -0700 (PDT)

zdrava mi e RAM-ta razbira se :-)
abe nikoi li ne e imal " Red Hat Linux release 6.1
(Cartman) " i da se e opitwal da mu sloji nad 64MB ram
?
toi problema se znae otdavna , ama az puk ne mu znam
reshenieto. dosega sam pravi 2 pati tazi FATALNA
greshka da instaliram  RH 6.1 na mashina koiato e
vajna i ne moje da se spre za da se preinstalira s
drug linux , ednata slavabogu prekrati funkciite si
kato server i mi padna ot sarceto , no drugata ne samo
e na linia ami e dosta osnoven moi server.

g .